Kötünün ne olduğunu anlamak istediğini söyledi. Ondaki bu bayağılık beni güldürdü. Ona sordum :
“Kötü olanı neden anlamaya çalışıyorsun?”
“Bileyim ki ondan kaçabileyim.”
Şöyle dedim:
“Bilinebilseydi kötülük olmazdı. Sen otur duanı et . Kötünün sana değmeden geçip gitmesi için.”