Harika bir kitaptı! Dili ve anlatımı oldukça akıcı, insanın içini ısıtan ve düşündüren bir kitap oldu benim için. Aradığımız mutluluğun farklı hayatlarda değil de kendi içimizde olduğunu o kadar güzel anlatmış ki yazar. Okuduğuma pişman olmadığım kitaplardan… Gece Yarısı KütüphanesiMatt Haig
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Her yaşam milyonlarca seçim ihtiva eder. Kimi büyük, kimi küçük. Fakat bir kararın yerine başka bir karar geçtiğinde, bütün sonuçlar da değişir. Dönüşü olmayan bir sapma gerçekleşir ve bu da başka sapmalara yol açar…