Ben resmen trende kaldım.
Öyle sevdim ki bu kitabı... Bir heyecanla filmini izledim. Tabi ki hüsran! Ah keşke uyarlama diye bir şey olmasa bu hayatta. Filmler senaryodan ibaret, kitaplar da satırlarda saklı kalsa.
Üniversitedeydim, hayatımda bütünlemeye hatta tek ders sınavına kaldığım ilk dersim bu kitap sayesinde olmuştur.
Kaldığım sınavdaki tek soru şu;
- Azer neden her gün çikolata dükkanından badem şekeri alıyor?
Benim cevabım ise;
- Çikolatayı seviyor.
Sonuç, baştan okuma, tekrar tekrar okuma, ezberleyene kadar okuma...
Ama ne oldu? Bütünlemede kitaptan tek soru dahi gelmedi. Ama yine ne oldu? Okumak için okunmaması gerektiğini öğrendim. Anlamak için okunmalıydı...
Sonra keyiften bir daha okudum. :)
Bende yeri apayrı olan bir eserdir ve okudukça da anlam kazanır.