Yalın bir dille yazılmış, içinde mutlaka kendinizi bulacağınız, ruha iyi gelen bir kitap olmuş. Çok beğendim... Kul hakkından korkarken kendinin kul hakkına girmemek gerektiğini detay detay anlatmış sanki... Evrensel normal ile tanışıp anormallikleri de ayrıştırmak için biçilmiş kaftan...