Gözden göze, kalpten kalbe bir yol var. Bazen bir düzlükten kolayca yürürsünüz o yolu, bazen dağlar arasından geçit verir de nefesiniz keser. İnsan hep konuşuyor insanla, ama ne diyor? Kendi içinin uğultularını mı boca ediyor, yoksa arada durup halden bilmeye mi niyetleniyor?
Çocuk sevgisi ‘Seviyorum çünkü seviliyorum’ ilkesine dayanır. Büyüklerin sevgisinin ilkesi, ‘Seviliyorum çünkü seviyorum’ diyedir. Olgunlaşmamış sevgi ‘Seni seviyorum çünkü sana ihtiyacım var’ der. Olgunlaşmış sevginin söylediği ise ‘Sana ihtiyacım var çünkü seni seviyorum’ şeklindedir.