Ölümün yaklaştığını hissettikce, ölümün gölgesi yolunuzun üzerine simsiyah düştükçe, olaylar gözümüze eskisi gibi batmıyor, derin duygularınıza artık aynı şekilde seslenmiyor, tehlikeli gücünden çok şey kaybediyor...
....
Yaşlanmak , geçmişten artık korku duymuyor olmaktan başka bir şey değil zaten.