Mutlu Ay

Mutlu Ay
@Ayyayay
Kitap ve şiir sever
Ben bu hayatta yaşamak istediğim şeyleri öyle böyle yaşadım bir şekilde. Yetti bana. İçimde kalacak bir şey yok sanırım. Devam edersem kötüleşmesi ihtimali korkusu var. Yani ölsem sıkıntı yok. Ama korku ile yaşamak kötü.
Duygu ve Düşünce
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Merhabalar İçimdeki Müzik, Kiraz Ağacı ile Aramdaki Mesafe, Petey tarzı kitap önerisi almak isterim.
Sen ölmedin Rüveyda At vuruldu Ben öldüm Nurullah Genç
Şiir
Yumdum göz kapaklarımı
Şiir

Mutlu Ay

, bir kitap okudu
Puan vermedi·359 syf.·
2023 18. kitabı
Eduardo Galeano
9.1/10 · 652 okunma