Okan Erdoğan

Okan Erdoğan
Nu vezi lumina din palmâ
Biraz Nostalji, Biraz Dertleşme :)
2017 yılından beri bu platformdayım. O zamanlar ne ileti yazma ne de resim paylaşma vardı. En değerli içerikler, okunan kitaplar hakkında yazılan incelemelerdi. Şimdiki kadar yoğun alıntı paylaşımı da hatırlamıyorum. Ben de bir kitabı okurken en fazla 3-5 alıntı paylaşır, gerisini kendime saklardım. Fazlası bana biraz “görmemişlik” gibi gelirdi açıkçası. :) Takipçilerim bazen, “Bu kadar yıldır buradasın, okuduğun kitap sayısı neden bu kadar az görünüyor?” diye soruyor. Aslında durum tam tersi. Evimdeki okuduğum kitapları buraya eklemeye o kadar üşenmişim ki sadece inceleme yazdıklarımı eklemişim.:) Bundan sonra ara ara hem yeni okuduğum kitapları hem de yıllar önce okuyup eklemeyi unuttuğum kitapları profilime ekleyeceğim. Böyle küçük bir dertleşmek istedim. :)
1000Kitap
Okan Erdoğan isimli okura yanıt verildi
Okan Erdoğan
βü₰ˇⱤ₳ bazı kitaplar yazıldığı dönemin etkisinde yazılıyor ancak biz günümüz mantığıyla okuyoruz, bazı okurlar o dönemi o kadar güzel anlatırdı ki kitaptaki saçma gelen yerler bir mantığa otururdu ne yazık ki birçoğu küstü gitti demirin tuncuna kaldık 😂
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Biraz Nostalji, Biraz Dertleşme :)
2017 yılından beri bu platformdayım. O zamanlar ne ileti yazma ne de resim paylaşma vardı. En değerli içerikler, okunan kitaplar hakkında yazılan incelemelerdi. Şimdiki kadar yoğun alıntı paylaşımı da hatırlamıyorum. Ben de bir kitabı okurken en fazla 3-5 alıntı paylaşır, gerisini kendime saklardım. Fazlası bana biraz “görmemişlik” gibi gelirdi açıkçası. :) Takipçilerim bazen, “Bu kadar yıldır buradasın, okuduğun kitap sayısı neden bu kadar az görünüyor?” diye soruyor. Aslında durum tam tersi. Evimdeki okuduğum kitapları buraya eklemeye o kadar üşenmişim ki sadece inceleme yazdıklarımı eklemişim.:) Bundan sonra ara ara hem yeni okuduğum kitapları hem de yıllar önce okuyup eklemeyi unuttuğum kitapları profilime ekleyeceğim. Böyle küçük bir dertleşmek istedim. :)
1000Kitap
Okan Erdoğan isimli okura yanıt verildi
Okan Erdoğan
βü₰ˇⱤ₳ Aynen , bazen o kadar güzel inceleme yazarlardi ki okuduğum kitabı tekrar okurdum 😂
Biraz Nostalji, Biraz Dertleşme :)
2017 yılından beri bu platformdayım. O zamanlar ne ileti yazma ne de resim paylaşma vardı. En değerli içerikler, okunan kitaplar hakkında yazılan incelemelerdi. Şimdiki kadar yoğun alıntı paylaşımı da hatırlamıyorum. Ben de bir kitabı okurken en fazla 3-5 alıntı paylaşır, gerisini kendime saklardım. Fazlası bana biraz “görmemişlik” gibi gelirdi açıkçası. :) Takipçilerim bazen, “Bu kadar yıldır buradasın, okuduğun kitap sayısı neden bu kadar az görünüyor?” diye soruyor. Aslında durum tam tersi. Evimdeki okuduğum kitapları buraya eklemeye o kadar üşenmişim ki sadece inceleme yazdıklarımı eklemişim.:) Bundan sonra ara ara hem yeni okuduğum kitapları hem de yıllar önce okuyup eklemeyi unuttuğum kitapları profilime ekleyeceğim. Böyle küçük bir dertleşmek istedim. :)
1000Kitap
Okan Erdoğan
Alacağım tüm kitapları buradaki incelemelerden bakardım sorardım cevap alırdım,cevap verirdim.Gundelik hayatımızda kitap seven insan çok olmadığı için burda buluşup fikir alışverişi yapardık,lakin 1k sermayeye yenilip burayı panayır alanına çevirdi.Tum yorumlarınıza katılıyorum.