Okan Erdoğan

Okan Erdoğan
Nu vezi lumina din palmâ
@Azill·
·
sabitlendi
Kitaplar yüzünden çok acı çekiyorum Esat ağabey sanki hepsi benim için yazılmış.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Onlar yaşıyorlardı,kendilerini yaşıyorlardı.Ben kimdim ya da kimi canlandırıyordum?İşte o zaman öfkelendim albayım.
Sayfa 107·Kitabı okudu
Kapıcı! Kötü hayalleri içeri bırakma.Biz burada çok sıkışık durumdayız.
Sayfa 92·Kitabı okudu
Ölümün ciddiyeti , hayatı gülünçlestiriyor.
Haddizatında delirmek hakkımızı ,dostlarımızın yanında kullanmak uygun düşer.
Sayfa 322·Kitabı okudu