İnsanlar kendilerinin ve birbirlerinin ayak izlerine basıyor, ayaklarının altında aynı hayatı çiğniyor, hatıraları mayalıyorlar. İyi de ölümlülüğü ve anlamsızlığın üstesinden gelecek şarap nerede o zaman, şenlik nerede ve neden şuracıkta dönüşmüyor bu kalabalık bir Bruegek resmine?