Hiç sırdaşım olmadı.
Belki de bu durum yalnızlık duygusu ile içli dışlı olmamdan ileri geliyor.
Yalnız olabilmek için fırsat kolluyorum bazen.
Yalnız olmanın büyük bir mutluluk olduğunu düşünüyorum.
Çünkü yalnızken de iki kişiyiz
Ben ve kendim...
Yani kendimle konuşabiliyorum.
Sürekli düşünüyorum böyle zamanlarda.
Özellikle olumlu şeyler düşünüyorum.
İnsan her durumda ve her ortamda yeni şeyler öğrenir. Ben oldum, bittim, her şeyi biliyorum yok. İnsan sadece konuşmamalı, konuşurken de düşünmeli, aynı anda öğrenmeye açık olmalı...