Sevdim mi, sevmedim mi bilemedim.
Karissa on sekiz yaşında olabilirsin ama o kadar saf olamazsın diyorum. Gözünün önünde bir çok işaret var ama sen hiçbirini görmek istemedin sonra da suçu Naz’a yüklemeye çalışıyorsun. Ailelerde ki bu sır saklama birgün illa ki başa dert. Karissa’nın annesi madem kızını korumaya çalışıyorsun neden nedenini anlatmıyorsun acaba..? Ben Naz’ı sevdim adam eksik bilgide olsa asla yalan söylemedi neyse oydu. Havada kalan açıklanmayan çok fazla mesele var ama diğer kitaplarda neler olduğu çıkar ortaya diye düşünüyorum.