Tek kelime ile bayıldım. Yazarın ince düşüncesine, hem büyüklere hem küçüklere hitap eden kalemine , okumayı bu derece zevkli hale getirebilmesine hem aldığım zevkten ötürü hem de çocukların kitap okumayı sevebilme düşüncesinden dolayı bayıldım ve çok sevindim. “Ziyan olmasın” kısa bir cümle fakat öyle güzel dokunulmuş ki kitapta anlamı derin bir cümle olmuş. Meğer bir şeyler için uğraşır, çabalarken kaybettiklerimizi göremiyormuşuz. hep bir koşturma telaş içindeyiz oysa durup baksak çözülecek bazı konular, beklemekte bir çözümmüş oysa, Hayatlarımız da
koşuştururken dikkat edelimde ziyan olmasın.