İnsanların artık bir şeyi anlamak için vakitleri yok. Onlar her şeyi hazır olarak satın alıyor. Ama dost satan dükkânlar olmadığı için insanların dostları da yok.
"Burada ne yapıyorsun?" diye sordu.
Sarhoş "İçiyorum." diye cevap verdi.
" Neden içiyorsun?"
"Unutmak için."dedi sarhoş.
"Neyi unutmak için ?"
"Utancımı unutmak için."
Küçük prens, "Neden utanıyorsun?" Diye sordu.
Sarhoş, "İçmekten!" Dedi.