azize

azize
@Azizeinn
Bir ihtimal var o da ölmek mi dersin..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gelme artık, çünkü beklemiyorum
Bizde unutmuş gibi yaparız. Hiç kırılmamış, ağlamamış gibi...
Biliyorum sana giden yollar kapalı, Üstelik sen de hiç bir zaman sevmedin beni... #CemalSüreya
Izdırabın sonu yok sanma, bu alem de geçer, Ömr-i fani gibidir; gün de geçer, dem de geçer, Gam karar eyliyemez hande-i hurrem de geçer, Devr-i şadi de geçer, gussa-i matem de geçer, Gece gündüz yok olur, an-ı demadem de geçer. #Neyzen