azize

azize
@Azizeinn
"Bitirdim ben... Koydum lavtamı kenara. Mor üçgüller arasında Gölgeler asılı durdukça Şakımak da sona erdi, şarkılar da. Bitirdim ben... Koydum lavtamı kenara. Eskiden bülbüller gibi erken, Çiy düşmüş çalılarda öterken, Kestim artık sesimi. Yorgun bir kertenkuşuyum şimdi. Dudağımdaki ezgiler bitti, Öttüğüm zamanlar geçip gitti. Bitirdim ben. Koydum lavtamı kenara."
Sayfa 402·Kitabı okuyor
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"Buralara nereden geldiğimi biliyorum, gidecek daha çok yolum olduğunu da biliyorum ve gerekirse dizlerimin üstüne sürünerek de olsa oraya gideceğim"
Sayfa 148·Kitabı okuyor
Kendi başının çaresine bakmış bir kızın gözleri yumuşak ve kibar olmaz...
Sayfa 121·Kitabı okuyor
”Vardığım sonuca göre, en iyisi hiçbir şey yapmamak! Her şeyden iyisi, bir köşeye çekilip seyirci kalmak.”
Rahat bir gidiş, gözyaşı olmadan Gideceğim... Hafif bir yaprak gibi Rüzgarın ağaçtan kopardığı Gideceğim gözyaşı olmadan, ahsız Taziyesi Gözyaşları ne için Gideceğim Rüzgâr ve yel, şu ve ışık gibi...
Sayfa 330·Kitabı okudu