Okudukça yeni ve gerçek bir kimlik arayışı içine düştüm... Size karşı, hayata karşı, çevreme karşı değiştim."
Kusurlarınızı söyleyen arkadaşlar edinin.. Dikkat edin! Kusurlarınızı yalnızca size söyleyen...'
Maneviyattan yoksun yetiştirilen gençlik,
kendisini yeryüzünde bir idamlık mahkum gibi görmekte...
Okuyup ne yapacağım?..
Evlenirsem ne olacak?..
Bütün bu soruların cevabı karanlık bir manzara gibi durmaktadır.
Kanaat eksikliği ve maneviyatsızlık...
Evet, bunların hepsinin kaynağı manevi boşluktur
Hayat, arada kan bağı bulunan insanların müştereklerini yansıtan bir ayna değil miydi?..
Kederi, kıvancı, doğruyu ve yanlışı herkese derece derece paylaştırıyor, herkes
nasibini alıyordu içinden...