A benim sultan yarim,
Gittiğine değdi mi yarim?
Ben geceler boyu seni beklerken,
Sen kimlerin oldun yarim...
Bir vakit adını anınca güller açardı içimde, Şimdi her köşe sensizliğe çıkar yarim.
Ne koridorda eski sesin var,
Ne bahçede izin yarim...
Eskisi gibi değil hiçbir şey,
Ne ilkbahar yeşeriyor gözümde,
Ne sonbahar hüzün bırakıyor içime... Mevsimler bile sensiz geçmiyor yarim.
Ben seni bir duâ gibi sakladım içimde,
Sen beni bir yabancı gibi unuttun yarim.
Söyle şimdi...
Gittiğine değdi mi yarim?