Şu tanrı başına ne büyük işler açmış yahu ? dedi gülerek.Dünyayı yaratığından beri başı daha da belaya girmişti,diye düşünüyorum. Balık yakarır gözümü kör etme rabbim ağa düşmeyeyim.Balıkçı yalvarır gözünü kör et de balıkların ağıma düşsünler rabbim .Tanrı hangisinin sesine kulak versin ? kimi zaman balığınkine kimi zaman balıkçınınkine ,dünya böyle yuvarlanıp gider.
Nerden başlasam bilemedim. Derinliğinde psikolojik analizlerinde olduğu yer yer politik ve toplumsal göndermeleri olan ve duygusal şiirlerin yoğunlukta olduğu bir şiir kitabı. Çoğu şiirini anlamakta güçlük çekebilirsiniz. Üslubu henüz tanışık olduğum bir üslup değil. Ya cümleleri çok uzun . Bu çoğu zaman hoşunuza gitse de bazen yorucu olabiliyor. Çünkü dönüp dönüp anlamak için tekrar okumak zorunda kalabiliyorsunuz. Bence tam olarak seslendirilmesi gereken şiirlerden. Okunan bir şiir kitabiysa ben sadece duygu olayına bakarım ve bence duygu yoğunluğu fazlasıyla olan bir kitap .