Bazen bazı dönemlerde bazı insanlara çok ihtiyaç duyarsın. Sıkıntını derdini paylaşasın diye. Ama zaman geçtikçe kimseye ihtiyacın olmadığını, herkesin kendi derdinde olduğunu senin derdini kendi derdi gibi sahiplenmediğini yalnızca Allah ile senin tek var olduğunu,bu dünyanın geçici olduğunu ve kimseye güvenmemen gerektiğini, düştüğün gibi kalkmasını bilmen gerekiyor. Sen güçlüsün çünkü yanında Allah var. Ve sende insanların sana davrandığı gibi davran.!