Elifsu

Elifsu
Yazdıklarım ve yazacaklarım sadece kendime mahsus
İnsanların acılarından beslenirler hatta insanların acıları ile yükselirler daha sonra en vicdanlı onlar olurlar :)
Reklam
Din kardeşliği adı altında sömürgecilik her siyasetçinin değneğidir..
Tanrım diye diz çöküp Tanrım diye ayaklanıyorlar gerçekten tek bir hareket ile evreni dünyayı insanı vareden Tanrı böyle muhtaç insanlara sırtını dönüyorsa gerçekten minnet edilmesi gereken olabilir mi veya gerçekten varolan mı
Başkaların yazılarını alıp paylaşmak sizce de başkası olmak değil mi
Evin sadece eşyalardan ibaret olmadığını söyleyen bir yazı okudum düşündüm ben bir ev miyim evin içinde olan bir eşya mı daha sonra şunu söyledim ben karşı komşuyum
Reklam