Tanrım diye diz çöküp Tanrım diye ayaklanıyorlar gerçekten tek bir hareket ile evreni dünyayı insanı vareden Tanrı böyle muhtaç insanlara sırtını dönüyorsa gerçekten minnet edilmesi gereken olabilir mi veya gerçekten varolan mı
Evin sadece eşyalardan ibaret olmadığını söyleyen bir yazı okudum düşündüm ben bir ev miyim evin içinde olan bir eşya mı daha sonra şunu söyledim ben karşı komşuyum