Ben biraz nefretim dır dır konuşan hiç bir şeyi kabullenmeyen bir kişiliğim kim sana haklı dedi diyorum aynanın önüne geçip arsızlığımdan arada yüzüme de tükürüyorum çok bilmiş ukala aptal herifin tekiyim
Bugün İtalyanca sözlerini anlamadığım ama tınısı hoşuma giden bir şarkı dinlerim yarın bir bakarsın Ahmet kaya ile rakı masasındaymışçasına içimde ölen biri var dinlerim onun ağzından da dinlemem adam bırakın rakısını içsin
Ya ben hayatı dramatize ediyorum da 2011 den kalan bilek kesen hayatımda gördüğüm en anlamsız arabesk tarzında müzik yapan ve sözler yazan ablalar gibi değilim entektüel ve içten bir dram benimkisi