Öncelikle sabrınız bol olsun :) Bir sayfasını on kere okuduğumu biliyorum. Enteresan bir sülaleyle karşı karşıya geleceksiniz. Gerek olay örgüsü olsun gerekse karakterler insanı gerçekten buhrana sürüklüyor. Tabi ön yargılı yaklaşmanızı istemem ama bitirdikten sonra sizi canı gönülden tebrik edeceğim 👍🏻