okuryazar

okuryazar
@BEHEM
Reklam
İnsan aslında şimdiki halinden daha fazlasıdır..
Geçmişe takılıp kalmanın anlamsızlığı üzerine o kadar söz söylenirken, geçmişe bakıp ne olmadığını gören ve bugüne ulaşabilmiş halinden memnun olan, gelecekte çok daha iyisi olabileceği gerçeğini,kendi geçmişinden hareketle idrak eden insan üzerine pek kelam edilmemiştir.
Sayfa 39 - İndigo·Kitabı okuyor
Alıntı
Teslimiyet. Özgürlüğe uzak olduğu kadar yakın da bir kelimedir.
Sayfa 37 - İndigo·Kitabı okuyor
Alıntı
Senden alındığını hissettiğin ne varsa emin ol, kendiliğinden sana geri verilmeyecek. Onları geri alacak olan sensin. Çıkıp kendinden fazlasını kendine katacak olan sensin...
Sayfa 19 - İndigo·Kitabı okuyor
Alıntı
Sınırlarını çiz ve uzaklaş !
Her şeyi kendi için isteyen, enerjini tüketmekte en ufak sakınca görmeyen ve aslında bu şekilde sahip olduğu ilişkileri, yani kendini tüketen insanlarla mesafeli koru
Sayfa 16 - İndigo·Kitabı okuyor
Alıntı
Reklam