Damsız girilmez, kızlara sulanılmaz ama yalnız erkeklerin gözü önünde dışarıda kasten ilişkiye girilir, onları psikolojik eziyete maruz bırakabilir değil mi toplum? Meseleyi gerçekten kim başlattı düşündün mü? Yaptığınız davranışları, yanlışları unutuyorsunuz ve bunlar durduk yere yaptığınız şeyler. Teşhirci evlatlarınızın okullarda, otobüslerde, parklarda yaptıkları şeyler. Daha ne kadar deve gibi kuma kafanızı gömeceksiniz?