Bir sürü sansür sevdalısı var ve hepsi aynı şeyi istiyor: Sizin de dünyayı onlar gibi görmenizi. Ya da farklı gördüğünüz şeyler konusunda çenenizi kapamanızı.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Size büyük bir saygıyla ve hiç sorgulamadan yazın demiyorum; sizden belli görüşlere uyumanızı ya da mizah anlayışınızı bir kenara atmanızı (Tanrım, umarım bir mizah anlayışınız vardır ) istemiyorum. Bu bir popülarite yarışı değil, ahlak olimpiyatı değil, kilise değil. Ama lanet olsun ki yazmak, araba yıkamaya ya da göz kalemi çekmeye benzemez. Bunu ciddiye alabilecekseniz beraber çalışabiliriz . Ciddiye alamayacak ya da almayacaksaniz, sizin için bu kitabı kapatıp baska bir şey yapma zamanı geldi. Araba yıkayabilirsiniz belki.