"İster gerçek yaşamda isterse bilimsel deney alanında olsun, bir ergenin ya da çocuğun zihnindekileri keşfetmenin en iyi yolu doğruca sormak değildir.
Çocukların ne bildiğini öğrenmek için kullanılan çeşitli yöntemleri araştırınca keşfettik ki, en iyi yol hiçbir şey sormayıp, sadece konuşmalarına izin vermektir."
"Hiçbir şeyin kendi içinde ve kendi başına anlamı yoktur, anlam biri onu paylaşabilirse kazanılır. Paylaşma ve iletişim ihtiyacı çok doğal bir yatkınlıktır."