Umudunu kaybetme. Çünkü umut insanın kendisidir...
Kazanırken kaybetmek... Kazandıkların karşısında, kaybettiklerine üzülüyorsan, bil ki kaybetmişsin demektir.
Ne Mutlu Türküm diyene.
Mustafa Kemal Atatürk
Onun yokluğu ile bir basa kaldığım ilk dakikadan beri böyle olduğumdan habersiz, gören herkes, bedenimin tir tir titremesine sebep olan dışarıdaki rüzgarla birlikte yağan kar tanesi sanıyor.
"biraz şikayet edecek olursam," diyordu yüreği, "bu yanlızca benim bir insan yüreği olmamdandır ve insanların yürekleri böyle olur. Ulaşmaya layık olmadıklarını ya da ulaşamayacaklarını sandıkları için en büyük düşlerini gerçekleştirmekten korkarlar.