Büşra Kocababa

Belki de yaşadığımı hissetmem uzun zaman alacaktı..
Reklam
Kardeşliğin de incelikleri vardır. Bazıları dünyayı yönetir, diğerleri dünyadır.
Değersiz benliğim her ifadenin en dibinde, yalnızca su içilebilen bir bardağın altında eriyemeyen bir kalıntı gibi yaşıyor..
Sessiz odada,eskiden olduğu ve gelecekte olacağı gibi,yalnız başıma üzüntüyle yazıyorum.Ve açıkça önemsiz olan sesimin binlerce sesin,kendini ifade etmek isteyen binlerce yaşamın,benim gibi günlük işlere, yararsız düşlere ve umutsuz umutlara dalıp feragat eden milyonlarca sabırlı ruhun özünü oluşturup oluşturmayacağını düşünüyorum..