Bade noyal

"Bazen kalbimden çok korkuyorum." "Kendimizden korkuyorsak iyi bir şey yapıyoruzdur." "Ya asıl cehennemim kendimsem?"
Sayfa 354 - Efraz El-khatib,Banu Taymer·Kitabı okudu
İnsan ve Duygular
Reklam
Özgürlüğünü kısıtlayanlara baş kaldır, Efraz.
Sayfa 353 - Hayatın kuralı·Kitabı okudu
İnsan ve Hayat
"Canım boğazıma gelip çıkmak için çırpınıyor sanki!"
Sayfa 301 - Dostoyevski-Karamazov kardeşler·Kitabı okudu
İnsan ve Duygular
"Özlemin sesi olsaydı dünya sağır olurdu,"
Sayfa 301 - Banu Teymar·Kitabı okudu
İnsan ve Hayat
"Sanki küçük bir kutuda sıkışıp kalmışsın da kurtulmaya hiç çabalamamış gibisin."
Sayfa 301 - Banu Teymar·Kitabı okudu
İnsan ve Hayat
Reklam