Tamda deliler üçün bir kitap sonda çox əlaqəsiz bir yerdə kəsilmiş kimi hiss ettim ama deli olmasam o qədər saçmalığı maraqla oxumazdim deylmi ona göre sonluqda tam deliliye uyğun bir şəkildə gəribə oldu. Ən axırda Alisin bacsinin dediyi sözler içimi isitdi buruq bir gülümsəmə verdi mənə.
" Son olarak kendini küçük kardeşinin yerine koydu, zaman içinde o da büyüyecek,o parlak meraklı gözlerindeki ışığı hiç kaybetmeyecek, çocuksu kalbindeki sevgi hiç bitmeyecek, çevresindekilere hikayeler anlatarak neşe saçacak, yıllar önce rüyasında gördüğü Harikalar Diyarı'nı diğer çocuklarla paylaşacak, dertli ve kederli insanların hayatlarına gülümseme getirecekti. Çocukken yaşadığı o mutlu yazı günlerini hiç unutmayacaktı."
"- Kimsin sen?
- Ben ... Şuanda ben de bunun cevabını bilmiyorum...
Yani sabah kalktığımda kim olduğumu biliyordum, ama o zamandan şimdiye değiştiğimi sanıyorum"