Herkesin okuması gereken bir kitap. Maximillian Wagner beyefendinin aşkının nazi Almanyasından Türkiyeye taşması ve Maya hanım ile yollarının kesişmesi insanda derin bir merak uyandırıyor. Kitabın orta-sonlarına kadar derinlerine inemiyorsunuz ancak öyle bir noktada kendine çekiyor ki paha biçilemez. Sıkılarak başladığım bunalarak devam ettiğim ve ağlayarak bitirdiğim bir kitap oldu. Okumayan çok şey kaybeder mi bilinmez ama bir şeyler kazanacağı konusunda garanti verebilirim. Aşkı yarım kalmış bütün Wagner ve Nadia’lara selam olsun. Keyifli okumalar