Gülbahar Karakaş

Gülbahar Karakaş
@Bahar5657
Öğretmen
Yüksek Lisans
Siirt
Balıkesir
50 okur puanı
Mayıs 2018 tarihinde katıldı
6/10
·72 syf.··
Beğendi
·
2020 1. kitabı
Franz Kafka’nın babası Hermann Kafka’ya yazdığı sitem dolu mektubu.. Okurken kendi babamla ilişkimi sık sık gözden geçirdiğim,kendi evladımın gözünden kendime bakmaya çalıştığım bir kitaptı. Baba-evlat ilişkisi çok çok derin mevzudur. Ama Kafka içinse çok daha etkili, sitemli, bir çok şeyin sebebi olan bir mevzuymuş. Üzüldük mü. Tabii ki üzüldük . Bir yandan da Kafka’nın kendi fikrini, duygusunu,kırgınlıklarını hiç rencide etmeden bu kadar aktarabilmesine hayran kaldım
Babaya MektupFranz Kafka · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202254,1bin okunma