Müziğin bir düşten ,bir oyuncaktan ,boş hayatlarınızı süsleyen bir duvar kâğıdından daha fazla bir şey olduğu bilmem hiç aklınıza geldi mi krallar , kraliçeler , asilzadeler ? İlahınıza ulaşmak için dua etmek , tespih çekmek yetmez. Bu ancak müzikle olur - duanın dilimden daha yükseğe erişen o dil , insan ruhunu ilahi varlığa bağlayan o narin altın zincir... Sizin için bir kulak şekerlemesi , yutup unuttuğunuz bir sufle , ardından geğirdiğimiz bir kadeh şarap. Ama müzik , Tanrı'nın daha fazla yüceltilmesi için dini bütünlerin elleriyle yapılmış bir katedraldir. Bunu inkâr ettiğiniz için zındıksınız. Zındık olduğunuz için lanetlenmişsiniz...