Kötü ya da iyi hissetmenizin nedeni düşündüğünüz şeylerdir. Çünkü hissetmek düşünmekle başlar...
İnsan önce düşünür,ardından hisseder,sonrada arzular...Bu üç şeyin kendi içinde farklı kategorileri, farklı tanımları olsa da insan bu üç şeyi aynı anda yaşabilen bir varlıktır.