-İnanırsan başarırsın
"Her adımını inanarak at." "Artık başına gelecek en kötü şeyi biliyorsun. Korkacak bir şey yokmuş, değil mi?”
-Asla hazır olmayacaksın! Sadece ilerle.
-Bana bir şeyleri yapma şansı vermeden serseri demen doğru değil.
-Benimle ilgilenen birisi hep vardı. Olabileceğimden daha fazlası olmam için beni hep zorlayan biri.Babam yanımda hiç olmadı, ama sen hep vardın.
-Bir görevde, düzgün bir yol asla doğru yol değildir.
-- Hadi Gidelim (Onward)