B

B
@Bahar_dn
Ji bin asîmanek tarî hêvî digerim...
"İnsanın şifası bağ kurmaktır. Kendisiyle, insanla ,tüm varlıkla, kâinat ve aşkınlıkla."
Reklam

B

, bir kitap okudu
Puan vermedi·128 syf.·
2025 30. kitabı
"O gün beni o kadar yaraylan şey hayal kırıklığıydı."
Bir yerden tanıdık geldi sanki:)
"Ben aptalın yüreği parçalanırken,o vicdanı rahat mışıl mışıl uyuyor.."
Reklam