B

B
@Bahar_dn
Ji bin asîmanek tarî hêvî digerim...
"Aşkın Allah belasını versin. "
Sayfa 139·Kitabı okudu
Reklam
"Her şeyi gördüm de, türlü türlü ağlayanları, sevda için,keder için ölüm için ağlayanları gördüm de,umudun insanları ağlattığını ne görmüşlüğüm,ne de duymuşluğum vardır."
Sayfa 69·Kitabı okudu
"İnsan alemde hayal ettiği müddetçe yaşar."
Sayfa 27·Kitabı okudu
"Ahirete iman"
Tabiat vermiş vereceğini.Havasının üstüne hava, suyunun üstüne su yok.Bir zamanlar,"Dünyada Van..."sözü muhakkak ki boşuna değilmiş.
Sayfa 26·Kitabı okudu
Bir şehirden fazlası,o yüzden ülke muamelesi yapıyoruz:)
Kim demiş Van şehir diye? Adı çıkmış Van'ın. Ben şehirdir diyemiyorum...
Sayfa 23·Kitabı okudu
Reklam