B

B
@Bahar_dn
Ji bin asîmanek tarî hêvî digerim...
"Bir şehiri tanımak için kendinize şu üç soruyu sormanız lazım; o şehirde insanlar nasıl çalışır, nasıl aşık olur ve nasıl ölür." Albert Camus
Reklam
Ez dizanim bext reş im Şansê min lê tune ye...
Stranen kurdi
"Evîn bi jîna şervanekî dişibe, ew ne karê tirsonekan e." Ovidius
Fantastik hikâyelerde kantları çıkan insanlara nedense çok özeniyorduk. Halbuki gerçek kanatlarımızın hep etrafımızda olduğunu bilmeden.
Bizdeki rahatlık paşada yok valla :)
Bize göre değil.Bizim için değil (Vizelere çalışmak)
Reklam