B

B
@Bahar_dn
Ji bin asîmanek tarî hêvî digerim...
Helal Olsun
"Her ayıyı uyusalaştırırım, soytarıları bille terbiye ederim."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Allah'tan:)
Allah'tan kend kendimi parçalamak zorunda değilim: Mükemmel kadın sevdiği zaman parçalar...
Sayfa 72·Kitabı okudu
"Ger tu dikarî binêrî,bibine,ger tu nikari bibînî,ferq bikê."
"Ne yapalım yani bu dünyanın gerçekleri varsa bizim de hayallerimiz var." Pablo Neruda
"İnsan" denen çalgı nasıl bir çalgı olursa olsun, nasıl akord edilirse edilsin,ondan dinlenebilir bir şeyler çıkaramasam hastayım demekti.
Sayfa 21·Kitabı okudu