B

B
@Bahar_dn
Ji bin asîmanek tarî hêvî digerim...
Yarın yolcuyum içimde tarif edemediğim bir hüzün var. Herkes kendi şehirinde okuyabilseydi ne olacaktı yani?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bazen birine kitlenip dakikalarca "Gerçekten böyle gerizekalı bir insan olabilir mi? diye düşünüyorum...
Bunu hiç unutma evlat! Batı hiçbir zaman medeni olmamıştır ve bugünkü refahı; devam edegelen sömürgeciliği, döktüğü kan, aktığı gözyaşı ve çektirdiği acılar üzerine kurulurdur. Aliya İzzetbegoviç
Gizlenen, gösterilmeyen, hissetirilmeyen sevginin zerre değeri yok gözümde.Bu duvar da beni çok seviyor olabilir bilemem... Turgut Uyar
"Yolumun üstünde bir tuzak kurdun, Birde diyorsun ki;Yürü iznim var. Cihanda kudretin her şeye hakim, Beni yürüten sen, adım günahkâr.." Ömer Hayyam