B.

B.
@Baharbzkrt
•Kafamda bir kitaplık.
“İnsanların çoğu kaybetmekten korktuğu için sevmekten korkar."
Sayfa 29 - Alfa Yayınları, 11. Baskı.·Kitabı okudu
Reklam
Belki de elinden gelenin en iyisini yapmak yeterince iyiydi, belki en azından iyi olmuştur.
Sayfa 122 - Jaguar Yayınları, 2. Baskı.·Kitabı okudu
İnsan hiçbir şey yapmadan duramaz, yoksa boşta kalır ve daha ne olduğunu anlamadan yaşam parmaklarının arasından akıp gider.
Sayfa 91 - Jaguar Yayınları, 2. Baskı.·Kitabı okudu
Aşka tövbe ederler. "Prensimi bulmak için daha kaç kurbağa öpmem lazım!" diye söylenirler. Hayatlarını aşka kapatırlar. Bir gün 'Bay Doğru' kapıyı çalar ama kapı şiddetle yüzüne çarpılır. Bu da bir öğrenilmiş çaresizliktir.
Sayfa 22 - Alfa Yayınları, 11. Baskı.·Kitabı okudu
Yaptıklarımızın karşılığını alamayınca hayal kırıklığı yaşıyoruz. Başarısızlıktan korkup, bir daha hayal kırıklığı yaşamamak için başarıyı denemekten vazgeçiyoruz. Sonunda başarısızlığı bir yaşam tarzı olarak benimseyip, kendimizi 'kaybeden' olarak görüyoruz.
Sayfa 15 - Alfa Yayınları, 11. Baskı.·Kitabı okudu
Reklam