Hiç birşeyin farkında olmadığımı sanıyorlardı oysa ki herşeyin farkındaydım bilmiyorladı ki sessiz kalıp daha fazla ne yapacaklarını izliyordum sadece.
İşte hayatın en güzel tarafı da buydu; her şey olabilirdi bir gün her ne kadar olasılıksız olursa olsun olabilirdi, olasılık dışı olan bir olay mutlaka olurdu.