Bir yola çıkıyorsun . Gideceğin yerde de çare bulamayacağını biliyorsun ama bir umut... Otobüste bozuk kek ve üçü bir arada mideni, etraftaki manasız konuşmalar beynini yemiş. Mola veriliyor saçma sapan bir yerde. Bayat olacağını bile bile çay söylüyorsun. Evet , çay berbat. Gündüz fazla gelen mont bu saatte yetmiyor . Soğuk. O an güzel olan tek şey var, sigara. O sigarayı içerken kendini nasıl hissedersen öyle hissettiğin bir akşam... Ve daha bunun gecesi var.... Fena...