BaHaR

Batan güneşi seyretmek kadar hoş bir şey yoktur. Syf: 108
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Acıya müptela olmak değildi benimki... Sadece hiç yaşanmamış anların yasını tutmaktı. Bilmediğim kokuna özlem duymak... Ve en çok da kollarının arasında kaybolacağımı bilip oraya hiç varamamak. Seninle olabilme hayaline tutundum ben. Ne vazgeçebildim, ne de sana geldim diyebildim. Ve şimdi anlıyorum, bazı insanlar hayatımıza gelmez, sadece içimizde bir yer açar. Sen de öyle yaptın, hiç dokunmadan iz bıraktın. Hiç gelmeden, gitmiş oldun...
Kalbinin sesini duyana bahar hep gelir. Mesele baharken baharı yaşamak.
Yazmadım seni daha Sevmeye ayırdım tüm zamanları Yazmaya bu yüzden vaktim olmadı.
Zamansız gelme, elim kolum dağınıksa sarılamam. (Turgut Uyar)