"Gözden ırak olunca gönülden de ırak olur sanıyorsun ya, aslında öyle de oluyor O çok eski bi bir sevdaydı bitti diyorsun,varla yok arası hatırlamıyorum diyorsun unuttum sanıyorsun ama biri yanından geçerken onun gibi yürüyor,onun gibi bakıyor,onun gibi gülüyor...Bütün unuttukların boşa gidiyor."
𓆩🖤𓆪