Gül

Gül
@Baharrg
Hep gülümse :) kahkaha at
İnanmaya ihtiyacı olur hep insanın. Mümkünse kendinden başka bir şeye.
Alıntı
Reklam
Sessizlik, susanların yükselttiği derin bir uçurumdur.
Alıntı
Kalpteki ağrının terazisi yoktu, kimsenin sızısı kimseninkiyle kıyaslanamazdı.
Alıntı
Dürtme içimdeki narı üstümde beyaz gömlek var.
Alıntı
Üşümüşüm… ölülerimi taşıyordum, öyle sağır.
Alıntı
Reklam