Gül

Gül
@Baharrg
Hep gülümse :) kahkaha at
Nasıl, hatıralarının açılışı erimiş olduğu belli baba. Ben bu kadar pahalı hatıra, bu kadar acı duygu istemiyorum.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kirpik , uçlu bir şeydir, insanı acıtır, değil mi?
Birini istediğin kadar sev, yerçekimine etki etmez.
Kalp kanaattir, sabırdır, şükürdür,aşktır!.