Bahar

Bahar
@Baharrk06
Bırak geçmiş uyusun, onu daha fazla silkeleme (Stefan Zweig)
Alıntı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Biliyorum sana giden yollar kapalı Üstelik sen de hiçbir zaman sevmedin beni Ne kadar yakın ve arada uçurum; İnsanlar, evler, aramızda duvarlar gibi Uyandım uyandım, hep seni düşündüm Yalnız seni, yalnız senin gözlerini
Şiir
Soyguncu bir aşk bu, En sıradan ezgilerden Sevinçler devşiriyor.
Şiir
"Sevgi" çok güzel şey, yaşamasını ve yaşatmasını bilene, dolandırmadan gerçekten hissedildiği için istendiği için...
Hisler
Olması gereken...
Umursanmaması gerekilen şeyleri umursamayı bıraktığımızda gelen o rahatlık hissi, omuzlarından koca bir yükün kalkmış oluşunu hissetmek aşırı güzel bir duygu.
1000k