-Benimle gelebilirsin, Luna. Seni hemen şimdi ısırabilirim ve sen de Kızılkürklerden birine dönüşürsün. Bana ne olacağını bilmiyorum ama yanımda kalabilirsin.
-Ben neysem oyum Dmitri. İkimizde ne yapmamız gerekiyorsa onu yapacağız. Bana geri gelsen iyi edersin.
-Söz
-Demek hayattasın
-Göründüğü kadar kolay değil
-Duncan'ın seni öldürdüğünü gördüm
-Harika hissetmiyorum ama hayatta kaldım
-Hayır, öldün!
İşte benim hayatım! Aşık olduğum adamla ölüp ölmediğini tartışmak.